Tuesday, October 4, 2011

Papa .

Papa .

Papa , I love you so much . Evand rindu papa . Terima kasih papa sebab jaga org sepanjang hidup org diatas muka bumi ini . sudah banyak papa korbankan untuk org dan adik beradik . sudah banyak benda yang papa curahkan untuk kami walaupun benda yang papa bagi tu Cuma kecil yang tak nampak tapi bagi org benda yang apa saja papa bagi tu sangat berharga . Papa , sekarang umur org dah 21 . Tak sangka pejam celik org dah besar dah kan pa ? Papa ingt tak dulu org sangat manja dgn papa . papa lah tempat org mengadu bila mak pukul org sebab saja nak bergurau dgn adik*kemba. Papa lah jadi bantal bila org baring sebelah papa . Papa lah segalanya . Org ingt lagi masa kakak buang pistol mainan org dalam longkang , masa tu org tunggu papa balik nak mengadu dekat papa yang kakak dah buang pistol org tu . tgk-2 papa balik dgn bawak pistol baru . hee alangkah gembiranya hati org masa tu papa . lagi satu kenangan bila papa upah org bila cabut kan Uban papa dekat kepala tu . *bila rambut semua hitam baru nampak muda kan pa ? hehe . lepas tu kalau basuh keta papa nanti papa bagi lah rm 5 . banyak tuh masa tu. Bila mintak 2 ringgit mesti papa bagi 5 ringget . papa baik sgt . nak tgk bola pun papa bagi duit . papa tak pernah mengeluh bila org mintak apa apa . org tau sebab org jujur . adik beradik lain takut nak mintak dgn papa . org je yg berani kan . haaa . Muka papa masa umur 21 dulu sama kan mcm muka org sekarang . hensem , kurus , tinggi . mcm *faizal hussien . HAHA . tu papa kalau org mesti mcm pelakon Holywood tu . HAHAHA .

Papa , tapi sayang bila papa dgn mak tak de jodoh lagi . Evand terpaksa akur dgn ketentuan Allah yang jodoh papa dgn mak tak panjang . masa tu org amik spm . agak terjejas lah jugak pa belaja masa tu . Sorry lah kalau Spm org tak bagus . Tapi org janji dgn papa org belaja rajin-2 supaya berupaya menjadi manusia yang berguna di dunia pa . Nanti kalau dah Berjaya org belikan papa rumah tau ! heee org akan berdoa papa panjang umur dan murah rezeki . Harap papa masih ada bila org kahwin nanti . sebab org kahwin lambat pa . 2018 . nak cari duit nak cari harta dulu (:

I love you pa .

Your beloved son
Evand zahari .


zahari ahmad

No comments: