Friday, June 3, 2011

Adinda Evans .

Assalmualaikum wahai hamba Allah sekalian umat

Entry kali ni aku nak dok cerita sikit apa yang aku dok dengaq kisah la ni . Sekarang ni semua orang dok heboh bagai tentang ADINDAEVANS . Aku tak kenai sapa dia tapi yang aku dengaq dia neh bukan main lagi HOT sebab kisah dia takdaa DARA bagai , adik adindaevans dekat sini saya bukan nak buruk kan kau tapi kau sendiri boleh fikir baik buruk . Orang lain pun buat PENGAKUAN tapi tak lah sampai pengakuan kau tu jatuh kan MARUAH kau sendiri . hang paham dak aku cakap . ? Aku tak tau apa-2 sebab aku pun dapat tau dari BLOG kau sendiri wahai ADINDAEVANS . check it out guys :



Dan yang ini reaksi bila dia telah di HOT kan :


nak tau lagi lanjut ? p baca blogg dia sendiri okay ?

http://milanomonstaa.blogspot.com/

Adik-2 kat lua tu boleh fikir mana buruk kan . Assalamualaikum .

No comments: