Photobucket

Sunday, June 26, 2011

HEAVEN OF PANGKOR

PANGKOR

Percutian yang tidak dirancang oleh aku yang dibwa oleh Atyn. Hm ntah mcm mana aku ikut depa p Pangkor salah satu tempat yang mana dari kecik aku tak pernah lagi jejak kat sana so kira percutian kali ini yang sgt bermakna dan kali pertama bagi aku dan sangat-2 berterima kasih pada Atyn sebab sanggup keluaq duit dia sebab aku takda duit .terima kasih juga dekat mama papa dan kakak sebab depa aku dapat p sana bercuti dengan org-org hot Macam Fahrin ahmad , Lisa surihani , Nabil dan Atyn . haa hgpa jgn pelik semua tu bukan artis tapi depa yang Hot bg aku (: . hm neh gambaq org-org hot aku :


Lepas tu p lah aku pangkor dengan depa lepak chalet panvill dekat sana suka lah dapat kunci tgk lah aku neh ha dah mcm apa jaa .


Lepas tu suma dok siap-siap p mandi PULAU ! tuhdiaaaaaa omputeh dok jemur badan mcm ikan masin tgh panas tu ha . semnagat nak hitam tu lah jadi putih lagi . ha ! jalan jalan dulu tepi laut sampai hujung laut tu p lepak sembang dgn Brader tu Tanya lah harga naik banana suma bagai . sudah nya ckp kat brader tu takpe besok kita mai . haaa neh ha brader tu :


Lepas tu kita suma p mandi laaa bukan main suka mcm budak-2 pertama kali p bercuti . ni gambaq-2 smgt main air laut yang masin lagi best :


Lepas mandi bagai kami pun balik lah bukan balik rumah tapi balik p makan sebab lapaq baq hang ! sambil mkn mknan tuh *tak bapa sedap , layan ajelah . tgk tgk pemandangan ciptaan Allah sungguh kagum sebab matahari baru nak turun so apa lagi , Atyn lah jadi mangsa keadaan jadi Model Pangkoq . :

Lepas settle suma kita suma mandi pastu rehat sat mlm tu kuaq p jalan-jalan cari baju pangkoq ok semua dah jumpa sebab semngat nak pakai besok pagi . tak silap Plan mmg nak bgn pukui 830 pagi sebab nak main-main bagai . tgk tgk jam tuhdiaaaaa pukul 1030 pagi . nak main pedea ? main taik mata laaa . hahahahhaha tapi takpa sebeb semalam dah lepak bagai tgk youtube org gila dan yang atyn minat sgt si Thaqif budak Singapore tu . suara dia sedapp.
Erm, so tak p lah main main kita semua lepak tngkap gambaq dan balik ! yeah ! I love pangkor .


Moment Pangkor with Friends : Atyn , Nabil , Ateh , Lia .


2 comments:

safurara said...

congrats sbb smpai sana dulu,besh x?nt nk g jugakkkkk.hmm tingin nk jumpa atyn gilak tu.

evand zee said...

itu lah pasal , best jugak (: hm nt kita p sama sama . ok ? mama papa order satong gulaa . haa