Wednesday, March 16, 2011

MALAM BERSAMA MERONG SEKALIAN

assalamualaikum hampa hampa yang membaca bloggg aku neh ha (:

harini nak STORY sikit lah pasal si MERONG .
ceq rasa hampa semua patut p tgk lah cerita arahan YUSRY tu . haaa memang keseluruhan SETAIL amat. aku rasa mcm tgk cerita PRINCE NARNIA pulak kadang tu . ini lah yang MALAYSIA banggakan kan . haaa
aku takmau ckp banyak banyak nanti hampa ckp cek neh dok potong STIM sebab certa tu maseh baru lagi kan ? haaa so yang mana tak tgk tu hampa hampa semua p dok tgk lekasss . ok .
ade lah gambaq sikit neh ha kecuali gambaq aku sebab aku selekeh (: haha


BANYAK KAN ? aku p dengan ABANG2 aku . haha

lepas tgk movie p makan sat dekat SALAM CORNER .

cek makan ROTI CANAI .



dah lepak lepak tgk bola balik tidoq (: haha

thanks - abg li . abg iman . pedot . lan . johan . johan gf .

No comments: