Photobucket

Thursday, March 24, 2011

ROKOK DAN MANUSIA

Assalamualaikum semua pengikut Blog aku .

Hari ni kita kasi bahan sikit pasai ROKOK . haa
Nama pon nak bahan tentang rokok kan dah semestinye dan yakin lah aku ni bukan seorang perokok seperti mana manusia yang digelar LELAKI . tapi la neh bukan setakat laki habaq hang . pempuan pun ade yang merokok hang tau dak ? haa
Aku tak tau lah ape best sgt rokok ni sampai kan terlalu taksub sampai kan pagi rokok petang rokok . mlm rokok . sebelum dan selepas mkn rokok . main bola pun rokok . haa itu lah tabiat org sekarang ni . mana tak lemah bila buat keja pastu tempah tiket awal nak mampus . haa aku pun bukan ape Cuma aku pun berkawan dengan kawan kawan yang merokok jugak (: tak kesah lah . asap rokok t upon dah jadi mcm pencuci mulut aku sendiri dah . hahaha nantak hang lah , hang nak rokok hang rokok tapi jgn ajak aku .

JGN ISAP ROKOK BANYAK NANTI LEMAH : tgk ni ha :



Aku pun bukan tak penah nak try rokok ni . penah jugak tapi tak boleh nak masuk dalam hidup aku lah . mcm rase muntah je . tapi yang pelik nye SHISHA boleh pulak ? itu heran tu . tapi tape , shisha sekali sekla bukan mcm rokok . takde duit nak isap ape kan ? isap lah batang kayu ! hahahahah
Pasal rokok pun kadang tu boleh bawak gaduh oh . mane tak nye dah asik kene PAW je , sape yang tahan kan ? haha aku cakap neh berdasarkan ape yang aku punya pengalaman lah kan . (:

Dah dah ckp banyak melalut lak sat lagi . ok lah . nak bgtau aku ni clean semua (:
No drugs . no drunk . no smoke . chill ! .

No comments: